Kurshund å träning!

Idag var det dags för att hålla kurs igen, på HallåHund såklart! Jag är ju med och är kurshund vilket innebär att matte visar med mig om hur man kan göra för att träna vissa saker. Det tycker jag är helt ok och jag får såååååå mycket godis! Nice! När kursen var över hade vi lite egen träningstid. Jag tränade matte i att slänga godis i min panna när jag lyft en träpinne! Det var hon duktig på. Sedan tränade jag henne på att gå och stå fint vid min vänstersida, det fixade hon oxå, ganska bra idag så hon tog en bild i spegeln!

20140205-214248.jpg

 

Sedan körde vi det där med att träffa pannan med godis igen fast denna gången fick jag henne till att göra det när jag plockade upp och gick runt med en sked i munnen.

20140205-214256.jpg

 

Vi tränade lite sitt och ligg å sitt kvar och så oxå, jodå hon börjar allt bli bättre på både det ena och det andra min matte! Själv så behöver jag inte träna så mycket… det har Marlene sagt… eller hon har sagt att jag har en champonfläck på tungan och då fattar man ju själv att man blir champion vare sig man tränar eller inte!

20140205-214303.jpg

Lämna en kommentar